Asyik benda yang sama.


Aku dalam tekanan lah. Bahagia je kejap. Lepas tu...


Putus...



Sambung...



Putus...



Sambung...



Putus...



Sambung...



Putus...



Sambung...



Putus...



Sambung...



Putus...



Sambung...



Putussss...


Bila semua ni nak berakhir ye. Ke aku perlu kahwin nak selamatkan semua ni. Tapi aku risau itu bakal menjadi keputusan yang salah untuk aku seumur hidup. Ya Allah. Tunjukkan aku jalan yang benar. Aku selalu masuk jalan yang bersimpang, simpang yang gelap pulak tu! Hurm.

Ke aku ni yang keras hati dan suka cakap ikut perasaan. Kadang aku rasa memang salah aku sebab menjadi seorang yang tak penyabar. Kalau betul ini salah aku... Entah.

Nak tutup mulut aku! kalau boleh jahit kejapppp


Comments

Nurul Yaqeen said…
watla istikahrah..insyaAllah jwpn-Nya pasti tidak mengecewakan.. :)
Cik Anita said…
Terima kasih sayang.. InsyaAllah sentiasa dalm proses.. :)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA