Pelajar vs Guru



"Cikgu saya baru lepas baca blog cikgu".

"Ayat cikgu cerita dalam tu sempoi je".

Eh bila masa korang online & sempat baca blog saya ni? Kan belum cuti lagi ni. 

"Waktu kelas komputer, tak tau nak buat apa. Jadi saya search blog cikgu".

Aku pun tetiba rasa, alamak...

Ada ke cerita yang bukan-bukan aku kongsi? 

Aku pun kadang-kadang lupa bahawa khalayak student sangat ramai & mereka bila-bila masa sahaja akan singgah kat Dunia Cik Anita nih. 

Walaupun mungkin cerita kosong je, tapi ada jugak yang nak tau perkembangan kisah dalam ni. 

Aku perlu lebih matang dalam berbicara lepas ni. Cerita yang positif-positif sajalah nampaknya. 

Sesiapa pelajar yang baca entry ni, sila komen ya. 

Terima kasih sudi singgah. Jangan kuat online sangat. Nak exam dah kan?




Budak- budak zaman sekarang akan selalu cakap camni, 

"Cikgu jum wefie!!! Baru kitorang semangattttt nak belajar!!"

Aku pun ok kan saja. Tapi kalau aku tak ok aku, aku akan cakap kodak habis. 





Comments

sweet tooth said…
kalo cikgu pakai tudung itam gak. kompem x tau yg mana cikgu yg mana student :-)
Chekgu Azrine said…
Comel dan mudanya ckgu..hehe

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA