Eh, aku dah pindah bumi Semenanjung!

Assalamualaikum.

Lupa la nak update kat sini. ALHAMDULILLAH. Aku dah kembali ke bumi Semenanjung. Kembali ke bumi Perak 17/07/2017 tempoh hari. Tarikh special kan tu?

Allah sebaik-baik perancang.

Hampir tiga bulan dah aku kat sini. So far semua berjalan dengan baik. Hati pun senang. Tak terfikir pun nak beli ticket flight ke apa. Cuma fikir nak drive bawak si kecik kat sebelah yang mengaruk jelah kalau balik kampung berdua.

Takpe. Masih bersyukur. Duduk rumah sendiri. Bawak kereta sendiri. Susah senang aku kat sini sendiri. Paling susah pun, aku susahkan laki aku jelah.

Tak ada dah nak menyusahkan hidup kawan-kawan. Walaupun rinduuu banget sama kawan-kawan yang masih berada di bumi Mukah. Tak taula bila lagi boleh kembali ke bumi Sarawak tu.

Oke lah.

Sebenarnya ada berita lagi suprise nak cerita. Tapi tengah fikir, ada ke yang nak tau? HAHA.

Oke bai.

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA