Cix Suzie. TQ =)

Tak terniat sebenarnya mahu menjadi followers yang bertuah kepada sebuah belog yang bertuah! yeehhha dan yeay! :D

Cik adik manis itu ialah suZieRahmaN! (sila klik belog beliau) aku pulak yang secara tak sengaja peromot belog beliau. Tak apa kan. Suka tak? lalala. =) Ini ada muka cix Suzie yang aku curik dari belog beliau. Maaf sekali lagi yeee..hehe


Ada hadiah untuk saya tak? Waa. Aku sungguh demand la pulak kan. Joking! dan cix suzie kata mahu peromot belog aku. Eh-eh. Betul ke? Really can`t wait la suzie. Eceh aku cakap macam kenal je dengan cix suzie ni. Tak apa la kan, jadi friendly gitu. Auww~ :P

Ekceli tak peromot belog aku pun tak apa, malu lah sebab belog aku ni bukan glamor pun macam belog beliau. Sobs~! Tapi aku sangat excited***



♥ TENGS SUZIE!


Comments

suzie rahman said…
hihi..suzie ckp, suzie nk pomot awk.awk plak yg pomot suzie dulu..suzie ingt nk bg award follower ker -200 blog suzie..sok erk dear..tengs yeah!
Cik Anita said…
hehe.tapela sama2 peromot lagi bagus dan banyak manfaat.. oke sudah ambik award tu! luv ya~:D

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA