Contest Couple Muka seiras

Bangun pagi-pagi dan belum sempat mandi aku dah sempat terbaca contest nih! Cuba nasib lagi.. Hari terakhir hari ini, 1 October kan? Aku memang suke lah join contest last minit.

Ini contest yang ke-tiga aku cuba :). Wah aku mengira contest yang aku ambik!

nak join jugak? jom singgah di belog beliau~
KLIK SINI...
belog yang 'cool'..

Nanti singgah sana tahu la apa syarat dan hadiah yang bakal dimenangi. Bila tengok hadiah duit poket, tu yang syok tuu :) ku mata duitan. Boleh tak macam tu? hehe.


jom lihat gambar seiras yang aku pertaruhkan:


Ada orang cakap aku ni macam kakak dan dia adik. aduhai. Yeke? Macam tak sesuai lah! Tapi harap-harap gambar ni boleh menang. Harap jelah. Ke tinggal harapan? hehe.. Semoga berjaya!

Sebelum lupa, aku nak tag kepada Moon dan Ana :)



Comments

Lin said…
ok..lin amek yang ini

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA