Mari Join Contest PnStoberi

PnStoberi! love***


Contest ni diberi nama PnStoberi's Sedondon Raya Contest. Kalau rasa korang teringin join contest ni jomlah cuba nasib! Sila klik di PnStoberi. Tarikh tutup adalah pada 4 Oktober 2010 bersamaan 25 Syawal 1431.

Kalau nak tahu syarat penyertaan dia. Sila klik pada belog beliau oke. Hadiah? Korang jangan main-main. Bagi aku hadiah dia memang Best!

Aku ada pilih 3 gambar raya yang aku rasa menarik untuk dipertaruhkan. Ekceli aku dah upload cerita raya. Tapi ni aku buat lagi entri raya tapi versi lain pulak.Hehe.


Alkisahnya:


TEMA: PURPLE oke :D

1st gambar:

Aku bersama kakak-kakak ku yang tak jauh beza umur, jadinya selalu melaram bersama. Tapi macam pelik bajuku tak sama dengan yang lain, aku pakai baju purple tapi berbunga..sebab aku menolak untuk dibelikan baju siap kat kedai. Maka aku hanya pakai baju yang mak aku jahitkan. Baik tak aku? ehehe :P

3 GADIS AYU.fewwwittt!


2nd gambar: Ayahanda dan Bonda tercinta.
Sangat romantik tak mereka? Auwww.. :p Gambar ni boleh masuk contest pasangan manja dan sepadan. Betul tak? :)) Tapi ada ke contest tu? Nanti aku buat yeee..eceh!


3rd: Adik beradikku yang tersayang.. Padan kan? terserlah kecomelan kami.lalala


Buat Puan Stoberi, colour purple sangat sweet oke. Maka tahun depan ambik colour macam kami ye. Kalau berkenan, sila pilihlah gambar raya pilihan ini sebagai juara..hihi :p Plish!

Macam biasa, SEMOGA AKU BERJAYA. cheers!

eh emailku fitri.bet@gmail.com


Comments

hamzah ian said…
wa.. cantiknya semua orang.. hehehe
puanstoberi said…
Salam,

Jenguk sini utk amik gmbr nak siarkan kat senarai peserta tp malangnya disable right click function dan akak hormatinya walo sebenar akak buleh 'tarik' gmbr tu.

Cuma tak boleh la dinilai secara terus dari blog sana.
By d way, entry ni mmg antara yg boleh dishortlisted..sayang sungguh rasa..
Cik Anita said…
PuanStoberi!
alah, jangan lah macam tu. Oke, saya dah buang dah disable right klik tu!
dah dibenarkan ambik..
Ok. TQ~
harap dah boleh ambik dah.
diizinkan! :)
Cik Anita said…
hamzah:
ehem2...mmg semua cantik2.. ;P

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA