Segmen review bersama kakyong[dot]com

Dah lama rasanya tak join mana-mana contest or something yang berkaitan dengan rakan-rakan belog yang lain. Bila jalan-jalan pagi ni singgah belog KAK YONG maka terminat pulak nak join Segmen review nih.

Lagi-lagi tengah tak ada idea nak buat cerita apa untuk hari nih.

Tapi pesanan Kak Yong jangan mudah SENTAP yee. hihi. Kalau rasa macam tak boleh nak terima kritikan orang lain tu, dan dah rasa belog korang dah the best. Lupakan niat yang murni tu. Takut kang meroyan tak dapat dengar kenyataan yang membina. ;D

Apatah lagi Kak Yong ni bakal menjadi penasihat dan pengkritik belog. Sama ada belog kita nih berat ke, buruk ke, hodoh ke, tak stabil ke dan lain-lain yang berkaitan.

Disebabkan Anita sedar belog Anita ni tak ada apa yang boleh dibanggakan, maka Anita Redha dan Redah jelah Kak Yong nak cakap apa punnn..

Kepada kalian yang berminat nak tahu cara join segmen review nih, jom singgah belog KAK YONG.

Harap-harap Kak Yong dapat membantu Anita yee :) debar-debar lah jugak ni nak tahu apa yang tak oke dalam belog ni. Sebab sedar belog ni jugak tak ada apa yang menarik pun. Cuma kongsi-kongsi cerita biasa je. :)

Comments

Unknown said…
Salam ANita,
terima kasih sebab buat n3...

sekilas pandang blog Anita ni okay.. kemas.. x byk widget yg menyemak.. nanti kakyong update yer... bila kakyong dah mula buat review nanti, kakyong akan inform...
Cik Anita said…
Salam Kak Yong.
Terima kasih sudi jenguk sini :)

oke. Anita nantikan review akak tu ye! hope semua oklah. ;p

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA