Unsur Erotik


* Peringatan: aku tak berniat nak memalukan sesiapa, dan tidak berniat nak mengaibkan orang lain. Sebab tu aku tutup muka dan nama si hamba Allah itu.

Sebenarnya, aku kenal dengan mamat ni kat sini sebagai abang senior. Aku pernah keluar sekali hanya sebagai kawan temankan dia pergi kenduri akikah anak kawan dia, then tengok movie kat Alamanda(pakai baju kurung), makan-makan dan lepas tu balik. Cukup setakat itu.

Sebab aku tau sebelum ni dia ada blog then aku pernah follow dia, sekarang aku tak tau dia still baca blog aku ni or tak. Oke abaikan. Kalau kau baca, kau perlu faham lepas ni aku takkan reply apa-apa msg from u. Sama ada fb ni or my hp. Paham? Sori ya.

Cuma, kau kene respek orang perempuan, iaitu sensitiviti orang pompuan. Bukan dengan aku je, tetapi dengan perempuan-perempuan lain juga. What the fishhh kalau kau suka-suka nak tanye, size berapa? Brand apa aku pakai? Kite mesej pun dalam sebulan sekali kot. Ko rasa aku akan jawab “Ya aku pakai Saiz 360, cup ABC. Aku pakai ayam brand punya brandddd". Macam tu?

Walaupun aku tau aku mantappp, (sebab banyak kali ko cakap) aku tau batas antara aku dengan kau sebagai sahabat. Oke?

Aku tak taulah perasaan ko kat aku apa, tapi kalau kau nak memikat gadis. Ini bukan caranya, ini buat gadis lari kelam kabut macam nampak hantu. Kau muka dah good looking, maka sila bukak topeng hantu tu. Aku seram.

Dengan orang lain kau nak buat macam ni, go ahead! Tapi sebolehnya kau kena sedar batas lelaki dan perempuan yerh. Juga batas antara sahabat lelaki dan sahabat perempuan.

Kalaulah ko nak cakap aku ni kolot, pemikiran mak nenek, gadis kampung or so watevar. I dont care. Aku lagi bahagia jadi gadis kampung sejati. (senyum)

Aku belum sampai hati nak block ko dari my fb. Dan sebab dia ni jugak, aku PRIVATE semua gambar-gambar di FB. Maaf lah kepada yg suke tengok muka cumil aku kat fb tu, dah tak dapat dah tengok lepas ni. Teehehe. :) aku lebih khuatir kepada yang geram pada picca aku.


ini bukan hiasan. tetapi ini cerita sebenar.

tak boleh nak klik pun utk besar.

Ha, ada part yang dia kata kalau aku jawab soalan dia "Untung-untung i boleh belanja you nanti". Kepala hotak kau. Ko pikir aku ni mata duitan ke? aku sangat kesal dengan cara dia berfikir. Tak waras.

Maaf kepada Encik KR. Semoga kau memahami sensitiviti orang perempuan. Dan aku bukan antara yang ko rasa mudah untuk diajak sembang secara serius perihal begini. Juga peringatan pada aku, aku takkan menjadi FRIENDLY lagi selepas ini pada mana-mana kaum Adam yang suka mengambil kesempatan. Ye. Sombong dan EGO itu memang perlu. :)

Ada jugak lelaki lain kat luar sana tu pernah melawak dengan aku pasal lelucah ni, tapi sekadar lawak-lawak biasa then lepas tu tukar topik cerita lain. Maka aku abaikan tanpa rasa ambik hati dan itu perkara biasa.

Jugak sebab ini, timbul entry semalam yang pasal merpati itu.

***

Sedih la. KENAPA perlu berperangai macam ni? Alamatnya aku akan terus single dalam masa beberapa tahun akan datang untuk datang rasa percaya tu.(berfikir)

Comments

puanstoberi said…
asben kak reen pun tak sebok nak tau brand apa, size apa kot. Hahaha.

Err.. awat sbb nila setitik rosak susu sebelanga ni? kalo tak remove dia pun takpe, boleh je block dia dr tgk apa yg kita post, status update dsbnya.

Nati cena akak nak tgk gmbr cumil Nita. Hik hik
Zuriana Zainun said…
wow...bahaya lelaki mcm ni..tak malu ke dia??...bahasa kasar (begong). cik anita...saya tdk akan teragak nk remove dia kalau sy jadi awak. tp sebelom tu bg tazkirah dulu...bgtau semua org perempuan akan rejek dia kalau dia tak ubah perangai walaupun dia ada kereta dan rumah besar dan hensem giler ok...
Cik Anita said…
@PUANSTOBERI

kak reen!
Kalau suami yang tanya tak apalah kak, dah sah suami. Kot kalau suami tanya tu nak belikan hadiah kan, memang hari-hari tanya pun tak apa..hehe.

eh, rosak sebelanga dah eh ni? nanti beli susu baru..hihi..

Alah..
kan dah tengok kecumilan Nita, sila simpan dalam mindaa...huahua :P
sarah mohamad said…
giler lah. dah sangap kot. dah memang kena kawin dah laki ni.
Cik Anita said…
@zuriana

zue!
mungkin selepas dia baca belog ni, dia akan sedar salah dia. Aku mals nak bercakap terus terang, nanti bergaduh ke apa. Biar dia fikir mana yang baik or buruk bagi dia.

Belum sampai hati nak remove, tapi kaming soon! hehe

dasar lelaki cap buaya. grrr..dia ingat org perempuan bahagia kottt dengan cara dia. hurm
Cik Anita said…
@sarah mohamad

nak sangap tu suka hati lah kan.. tapi ini dah melampau...huk
Teratak pena said…
kalau berkawan dengan niat nafsu beraja ada baik kita berundur sahaja.... jangan dilayan sangat.
kurang ajar tul jantan mcm ne...bagi pelempang aje...tak payakkawan mcm ne..tak rugi pun...
HEROICzero said…
take it slow dude! come on, baru sebulan! pelan2 la pancingggg.


ok, gurau.


yea, agreed. sumtimes, guys shud know how to respect others. jgn sebab kau sorang, semua busuk.

kepada tuan blog, just ignore. makin dilayan, even anda maki dia skali pun, dia makin seronok. ignore jek. x worth apa2 pun kalau layan.


peace! =)
THE GREEN said…
salam anita...

xpayah layan la org mcm tu..delete jer dr FB...
ghost said…
adesss...

nih yang jadi lemah bila ada kes macam nih.tak pasal-pasal muka hantu aku terbabit sama..huhu

btw,sekatlah apa yang termampu demi kesejahteraan jiwa..tak mau ada yang terganggu.dan sama sekali tidak wajar.
Cik Anita said…
@Bayu Kenangan

Kak Siti.
dah tak layan dah pun. serik lah. hurm
Cik Anita said…
@anitadiana

Kak Anita:
Nasib baik jauhhh..kalau dekat dah lama dah kena sembur...grrr..

mmg tak nak kawan. boikot.
Cik Anita said…
@HEROICzero

bukan baru kenal sebulan oke~ hampir tahun..

hehe.tak busuk lah semua orang, dia ni jeh yg busuk dan hampeh. korang yang lain aku tauuu mmg baik. :)

oke tengs HeroICzero. Ko mmg hero!

peace! :)
Cik Anita said…
@BLADE EDGE

Memang tak nak layan dah.. :)
Cik Anita said…
@ghost writer

alamakkkk ghost!
aku tak maksudkan ghost macam kau.hehe..ni aku sebut hantu, beza ejaan dia tuu.. :P

yesh.
sekatan seperti ini dan terus terang secara umum, agar dia sedar apa yg dia buat salah.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA