Mission Impossible 4 - Ghost Protocol BEST!

Assalamualaikum.


Semalan aku pergi menonton wayang lagi! Yehuu. Dalam mode sedang membankrapkan diri nih. Dah tau nak pindah rumah then berhenti kerja bagai, aku sibuk nak bersuka-sukaan pulak. Memang cari pasal. Oke abaikan.


Pergilah aku dengan jayanya bersama ex-encik Cinta! Haaa??? Pasal apa pulak lah kan keluar dengan mamat tu. Jangan terkejut lah ye. Nanti-nanti jap lagi aku buat entry yang bertajuk “Ahad yang terakhir”. Tu maybe the last chapter sedih-sedih tentang ex-cinta nih.


Berbalik dengan cerita ni tadi:


Aku tak tau nak tengok cerita apa sebenarnya, dan tak sengaja sebenarnya tertengok cerita ni. Aku main bedal je pilih. Tapi nasib baik BEST! Tom Cruise tu walaupun dah tua-tua tapi hensem bergaya you. Aku memang suka.


Starting dia pun best. So semangat membara lah aku tengoknya. Banyak aksi-aksi yang mendebarkan dan terkejut-kejut gitu. Aku tak reti lah nak review dia camne, tapi aku bagi 4 bintang dari 5 bintang!



Jum-jum tengok. Really recommended! :)

Comments

::EIDA:: said…
Ida dah tengok gak! memang best kan.. kan....
nita....dah berbaik ke dengan EX....kak ita ok aje..janji nita bahagia ok...
Cik Anita said…
@::EIDA::

yesss! best gilaaa~~~ seronok kan?
Cik Anita said…
@anitadiana

tak berbaik pun kak.. baca lah next entry~ huhu
THE GREEN said…
salam nita...

dah bagi 4/5 bintang tu kira ok laa..blh la gi tgk lepas ni :-)
Cik Anita said…
@BLADE EDGE

memang best! sila tengok

:)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA