Terima Kasih | IenaLina |

Assalamualaikum.

Aku baru balik dari sekolah. Ada program gerak gemilang dengan pelajar tingkatan 5. Walaupun aku tak mengajar dorang, tapi aku kena jadi guru kelas salah salah satu tingkatan 5 tu. Maka perlu lah aku beramah tamah dengan mereka. 

Alkisahnya berkaitan dengan tajuk entry... 

Aku memang suka cek stats belog aku ni (traffic sources) sebab nak tau siapa yang tersinggah blog aku, then nak tau ada ke yang view entry aku. Tapi macam ada terpelik sikit, jumpa link ni harini...

Si cik adik manis IenaLina ni, terblogwalking dan singgah dekat teratak aku. Kebetulan tersinggah perihal entry yang pasal aku berjaya temuduga tu. Bahawa beliau sangat berminat nak kerja jadi seorang pendidik. Aku rasa aku faham apa yang dia rasa. Antara minat atau suka-suka.

Siap ada buat special entry lah pulak. Terharu kejap. 

Apa pun, pesan dari daku yang bukanlah sesiapa pun, tetapi usaha kita akan mencerminkan siapa kita di masa akan datang. Apa jua perkara yang berlaku, pasti ada hikmah dan kemanisan  kenapa dan mengapa kita jadi begini dan begitu.

Eh? Aku terlalu positif la sekarang. Kenapa eh? Macam dah boleh jadi pakar motivasi pulak. Hehe. Gurau je!



Ikhlas,
Anita.


Comments

hihi.. ilmu berguna tu leh jd review or seangkatan..


Unknown said…
TQ Cik Anita...Org berbudi kita berbahasa.hihi...
Cik Anita said…
Yui!

Depends on tajuk kan, kadang jadi search engine pada topik2 yang berinfo!
Cik Anita said…
ienalina ismail~

Sama-sama~ =)

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA