Bola oh bola...

Mesti SEMUA-SEMUA orang tau!

German dah menang. Okey! TAHNIAH GERMAN. Aku memang tak mungkin nak menatap 120 minit depan tv, cuma kebetulan waktu sahur pukul 4 tadi aku tengokla kejap. Masa tu 0-0 lagi. Nak la jugak tau apa perkembangan. Tapihabis makan aku buat apa yang patut terus tidur. 

Bangun balik jam 6.30 pagi bukak FB terus sebab nak tau sapa menang, okey tau dah German menang 1-0!

Kalau pasal FIFA 2014 , aku cuma nak cakap apa yang aku ingat... GERMAN menang worlcup & Brazil kalah teruk tempoh hari sebab Neymar tak sihat. Tu jeee. HAHA. Entah pape.



Aku nak kerja! bye.

Eh lupa, TERIMA KASIH BANYAK-BANYAKKK yang dah join GA  tuuu. Nanti aku singgah pada kalian yang komen & letak link join GA tu. 

Pada yang belum join, cepat-cepat tauuu! InshaAllah hadiah akan bertambah. =)


Ikhlas tak tengok bola,
Anita.


Comments

yui bru tau sbb tak minat bola..ahahaha
eima said…
kena tgu petang nk like kat FB tu ... opis blok FB ptg br leh ionline .. hahahha

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA