Hari Guru = Queen of The Day!

Assalamualaikum.

EHEM EHEM!

Sempena sambutan hari guru yang di sambut beberapa minggu lepas, sekolah aku sambut sangat lambat. Sebab sekolah busy, tapi tak apa. Abaikan semua tuu. Apa yang penting aku dapat anugerah QUEEN OF THE DAY! Terkejut beruk aku masa tu. Almaklumlah, aku kan orang baru. Bila dapat award macam tu, malu-malu kuceng lah aku.


Simple je aku hari tuh, tapi dapat pulak Queen Of The Day! Yeayy~ =P

Sambutan simple je... Makan-makan sambil tengok persembahan budak-budak, persembahan guru-guru & penyampaian anugerah. Macam ABP tu... Macam-macam anugerah lah ada, cikgu paling gelamor, paling berfesyen, paling berseni dan banyakkk lagi!

Aku tak ada la menang apa-apa anugerah pun. Sebab baru sangat pun lagi. Kot la aku akan memang tahun depan ke? Perasan sungguh. 

Baju hari guru

Persembahan pelajar

Lunch terus dalam dewan

Kawan-kawan satu jabatan


Seangkatan guru-guru muda

Itu je aku nak cerita, tak nak lah cerita panjang sangat. Semoga aku terus diberikan rasa gembira dan ikhlas menjadi seorang tenaga pengajar.

Ikhlas,
Cikgu Anita (:



Comments

ececehh tahniah cikgu comel =)
Teratak pena said…
amboi... nampak seronok

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA