Perempuan memang begini - 4


Apa kaitan selfie & perempuan memang begitu?

Selfie?

Memang sinonim dengan orang perempuan. 

Tapi ada je perempuan yang tak gemar.

Tapi bukan aku.

Aku perempuan yang gemar. Hehe

Perempuan jugak suka wefie dengan pasangan. Tak kira lah suami, tunang atau kekasih. 

Bukan apa, cuma nak cakap aku pun macam tu. 

Lagi-lagi dalam kereta. Orang sebelah sibuk memandu, kita sibuk nak bergambar berdua. 

Kat kedai makan, sibuk nak bergambar jugak. 

Nampak tempat cantik nak lagi bergambar sama. 

Padahal tak ada apa yang special pun. Nak jugak selfie tak kira tempat. 

Nanti encik suami akan cakap, dah-dah la tu. Kan ramai orang ni. 

Alaa biarlah. Si perempuan bersungguh-sungguh nak jugak. 

Err?

Perempuan memang begini?







Contoh- contoh paksaan wefie. Berjuta lagi koleksi. Kalau bagi semua nanti pitam pulak nak layan gamba aku. 

Semua pun aku yang ajak bergamba. 

Perempuan memang begini? Haha


Comments

Rizziela said…
mmg x blh lepaskan dari selfie..sy pun suka

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA