Madagascar 3 BEST!

Assalamualaikum.

Ha, lupa nak cakap. Aku sempat tengok cerita Madagascar ni Jumaat lepas dengan Mr. N. Tengok hari biasa, tapi malam pukul 10.20pm. Nak tunggu hujung minggu selalu sibuk dengan hal lain. So aku tengok tiket online, pastu terus beli pakai maybank2U. Tekan-tekan je, lepas tu duit pun kurang. 

Tapi, a bit kelam kabut lah. Sebabnya dah pukul 09.50 malam tapi Mr. N tak ambik aku lagi. Baru nak balik opis. Sabar jelah. Bila dia amik aku dalam 10.05 minit gitu, berdesup laju lah dia bawak kereta takut tak sempat. Tapi sempat lah jugak, mujur tak jem sangat.

Tengok kat Wangsawalk, pulak aku beli couple sit. So berdua dia cas RM 35. So far oke lah, tempat dia pun selesa and best. Memang tak ada makna nak manja-manja tengok cerita kartun kan.

Aku cuma nak cakap, cerita Madagascar 3 sangat BEST! Best GILA. Gila BEST. hehe. Serius best yang sangat-sangat. Dari awal duduk sampai ke hujung memang korang takkan kering gusi. Dari 5 bintang, aku nak bagi 5 bintang! 


Aku tak reti lah nak review cerita dia  satu persatu. Boleh dah bawak tengok si kecik-kecik. Yang besar-besar pun boleh tengok jugak. 

Korang dah tengok? so camne?

Aku sangatlah  RECOMMENDED!

Ikhlas,
Anita.

Comments

puanstoberi said…
hurm..dpt laki tak suka tgk katon kadang2 memeritkan jugak. hahaah
nuraarin-life said…
saya dah tengok... mmg best betul..
Chekgu Azrine said…
ramai yg bg feedback citer ni best!!
tak tengok lagi ne..nak bawa anak entah bila lah...

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA