2017 sudah menjelma

Assalamualaikum 2017. (senyum manja-manja)

Macam biasa, malas nak bagi alasan kenapa dan mengapa tidak update blog?

Macam biasa belog memang dah bersawang habis. So datang nak sapu sawang dan tebas rumput. Bukan rumput je yang ada. Pokok balak pun dah tumbuh. Haih.

Alkisah...

2017 aku dah menjadi seorang mama. Alhamdulillah. Dah 4 bulan dah anak aku. Aku pun dah jadi mama. Kadang-kadang tanya kat anak aku, ini anak mama & papa ke? hehe. Senget betul mama dia ni.

Perkenalkan anak daraku....


ORKED DELLISYA
 
Sekurang-kurangnya ada cerita si anak dara ni dalam belog mama dia. Sebab mama macam terbukak ilham nak update belog untuk tahun 2017 ni.
 
Hmm.
 
Aku masih di perantauan dan Orked jauh dari papa dia, nenek dan semua orang. Takpe Orked, kita kuat. Doa banyak-banyak kita dapat pindah semenanjung. Ameen.
 
Macam dapat ilham nak tukar layout blog jugak. Bosan lah hai cik Anita punya header tu. Nak tukar jadi Mama Anita gitew,
 
 
Salam sayang,
MAMA ANITA
 


Comments

E'in said…
comelnye orked!
Teratak pena said…
Lama tak dengar berita Anita. Comel Orked macam mama dia.

Popular posts from this blog

Cik Anita songeh giveaway...

Pantun dua kerat 30

Teka-teki dan Jawapan