Mata hati


Topik ini yang tak istimewa mungkin bagi kamu semua, tapi aku suka nak kongsi. ;)

Eh PEMBETULAN!
Bukan mata hati yang bermaksud 'kekasih' tau. Tapi apa yang aku nak bicarakan hari ini mengenai satu pepatah yang aku suka dan aku terapkan dalm diri aku sendiri iaitu :

"TUKARKAN MATA DENGAN PANDANGAN..."

Setiap orang mempunyai pandangan yang tersendiri dalam menilai diri orang lain, apatah lagi mengenai diri sendiri. Kadang-kala secara tidak sedar kita juga salah menilai diri kita, walaupun pintu mata hati itu kita bukak dan tutup setiap hari mengikut kemahuan diri kita.

Tak perlu untuk aku rungkai secara panjang lebar, cuma gunakan fikiran kita untuk memahami mata pandangan itu sendiri yang aku kira terselit pelbagai makna yang tersirat dan tidak mudah untuk dilihat secara tersurat.

Sebelum lupa: Lapar TERamat! tp malas mahu makan.. ;p
Mata aku x comel.

Comments

berfalsampah lak die...hahaha
Cik Anita said…
haha..jahat kau! biala~ jeles la tu..huh

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA