Pertama!

Salam perpaduan all readers...

Sekali lagi melangkah ke alam maya bersama aku!
Sekali lagi aku bersemangat berkongsi idea dan pengalaman barangkali?
berkongsi kasih sayang pun ok?
yeay! =)
aku mmg sangat-sangat bersemangat ketika ini.. sangat suka pun ya!
tp tak boleh suka2 sangat..

ok-ok aku mulakan bicara yang pertama,

buat pengetahuan kamu kamu kamu semua..
ini merupakan blog aku yg KE TIGA! yeehha.
ketiga? rasa pelik tak?
mesti tak kan..ishk3 ikut suka pandangan anda..

1st blog storiakudiadankamu.blogspot
Sangat-sangat banyak kisah lampau, banyak kisah jiwa-jiwa je, skandal pun ada?
haii, mmg xpatut lah aku ni, ada pakwe tapi cerita pasal skandal plak. Lepas tu ada plak cerita pasal sakit-sakit hati la.. Ada pasal kawan-kawan la, lepas tu banyak pasal cerita kesosialan mengenai aku. Sangat tak wajar aku kongsi bila aku fikir-fikir balik skrg ni, then blog ni jugak ada dapat tentangan dan kutukan yang tak membina. Sedih! Maka, aku pun bosan! nangis beb... Kamu semua tak nangis ye cam aku kalau kena bahan? tak? wah..bagus la kamu-kamu.. Kena jadi orang yang kuat tau! Sebab tu aku terus PADAM blog itu. Tapi kadang-kadang aku ada rasa rindu jugak, sbb itu lah blog pertama aku kenal dunia blogging..dan blog tu jugak wujud sebab aku frust dengan seseorang! Semoga dia bahagia! amin... (masih lagi aku nak sbut tentang si dia..dush!)

2nd blog Tentang Puisi..
Puisi? mesti bosan kalau kamu-kamu tak suka pada SASTERA?
Hei-hei..aku debik karang! Jangan nak over tak suka ya. Mesti kena suka. Bahasa jiwa bangsa! Senang je jawapan aku kalau orang ada tanya, erm minah? ko amik kos ape? Aku x jawab "kosmetik" macam orang selalu buat kat aku..hehe.. Aku akan jawab BAHASA JIWA BANGSA.. bak kata Nabil yg byk gosip tu, "lu piki la sendiri..." maksudnya! dah aku kata bahasa, mestila yang bersangkut paut dengan bahasa. Takkannlah aku budak engin kot.. Tak sesuai dengan aku ni.. Tp tak bermakna aku ni ngok sgt..huh! tp ade la jugak kadang-kadang..hihi. Eh aku sambung lagi, blog ni masih wujud tp kurang aktif la. Sebab kepala aku selalu pending nak cipta puisi-puisi yang sedap dan menawan!
Satu lagi, blog ni aku x kenalkan diri aku siapa dan aku x cerita kat orang lain pun..Sebab malu kalau orang tahu aku buat puisi x sedap! Kawan aku sorang pun takkan ada yang tahu... ;) maap ye kalian..

dan

Ini yang ketiga!
Blog yang kamu baca ni la..
Ada orang yang sudi nak baca ke? Ah perasan tan betul aku ni..
Tapi kot-kot kamu TERbaca ke, klik kat google tu jmpa la aku.. hehe
TERIMA KASIH! muah2..siap ada kiss lagi tuh.. gatal!

Nama blog ni..
Anitadahahs
cube terbalikkan? itulah nama ku yg sebenar ;)
bukan Anita ok.. tak sesuai
Aku x berahsia akan blog yang ini.. Mungkin aku dah rasa bersedia untuk dikritik kembali.
Mari kritik aku? Mehla kalau nak buat aku nangis. haha
Aku cuba nak sehabis baik untuk blog ni, itulah niat aku yang jitu!

Kawan-kawan yang ku syg!
Singgah lah selalu ye..
Tapi ada seperkara lagi yang aku nak cakap kat sini, aku x janji ye aku akan jadik yang sangat sopan dalam alam aku kat sini. Aku pun x janji jugak kot-kot kalau aku cerita jiwa-jiwa. Perasaan pun kan. Kadang-kadang mestilah rasa nak romantik dan sayang menyayang.
Pewiitt.. kadang yang lain plak, aku marah ke.. kot la korang yang aku marah tu..hehe..AKU TAK JANJI. tapi aku cuba buat yang terbaik.

Bubye..

sebelum lupa: rupanya baru dua bulan aku padam blog yang 1st tu..muahaha..aku rase macam dah lama sangat..

Comments

Cik Anita said…
1St komen..sengal!

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA