TERlupa?

Salam tengahari! sebab jam sekarang ngam-ngam plak aku tengok pukul 12pm. Okeh, aku rasa macam dah lama pulak tak berkongsi kasih kat sini. Bukan xnak! tapi aku lupa email aku nak log ini dekat blog ni. Adooiih! Apekah malang orang macam aku banyak makan semut dalam gula. Hahaha! Aku dah beberapa hari try and error, finally berjaya. Lega aku rasa, banyak sangat buat
email sampai bersepah-sepah dan sekarang menyusahkan aku.

Mungkin kejap je lagi aku akan post cerita secara marathon! wohhoo.. Banyak cerita2 yang menarik la kot aku rasa nak kongsi kat sini. Tapi cukuplah benda ni je aku nak cerita. Aku nak mandi laaa.. Belom lagi mandi pagi untuk hari ini.. ;)

sebelum lupa: Nanti ingatkan aku nak upload pic tarian!

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA