Derma darah

Hmm..
Mulakan ayat dengan keluhan. Aish, aku ni asyik nak mengeluh je ye?

Bukan apa, cumanya aku tak tahu la kenapa, aku teringin benar DERMA DARAH!

Aku belum pernah la seumur hidup menderma darah kan, cuma aku tak ada kekuatan kot nak pergi tu sorang-sorang. Kalau aku ajak kawan-kawan dorang semua tak nak pergi! Makanya aku pun tak jadi la nak pergi walaupun semangat aku sangat membara nak menderma darah. Bagi aku ramai orang kat luar sana tu yang memerlukan darah kan.. (wah terlebih baik la pulak kan aku :p ) tapi apa pun niat aku memang ikhlas!



Beberapa jenak kemudian...

1
2
3




Aku rasa la kan. Aku macam nak nekad pergi derma darah sorang-sorang hari ini! Tak ada sapa teman pun tak apa.

Boleh tak agak-agak?

okey tunggu post aku yang seterusnya nanti sama ada aku berjaya pergi atau tidak! hehe

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA