Puisi kasih sayang...

Suntingan Teman Hidup


Suatu malam
Perkhabaran penuh debaran
Aku tadah dengan senyuman

Dalam kekeluan aku termangu
Antara
Tingginya anganmu
Tinggi lagi cita-citaku
Mungkin niatmu setinggi awan
Tapi citaku setinggi langit

Aku redhapasrah akan ketentuan ini
Kau amukresah akan jawapan ini
Terlalu awal untuk aku simpulkan
Hanya satu yang ku minta padamu
Agar kau semai pohon kesabaran

Untuk sekali lagi menyunting aku menjadi surimu..
InsyaAllah aku akan menjadi milikmu dunia dan akhirat
Bersabarla...


puisi ni boleh tak dikira pengakuan berani mati? Mesti korang menyampah nak baca kan. So sila beralih pada cerita yang lain. Noktah. :D Tapi ini kira kasih sayang la jugak kan? Hahaha..

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA