Sahabat KHZ

Hari ni aku nak keluar berjumpa dengan sahabat lama!

Sangat lama dah tak bersua muka.
Rasa macam dah nak dekat dua tahun!
Pertemuan akhir dulu berkahir dengan tangisan.
Dia tak tau pun aku menangis, tapi itulah hakikat aku sembunyikan.
Tapi masih ada hati lagi aku nak jumpa sahabat ini?
Memang aku ni dasar pemaaf la kot. Hmm..

Aku nekad untuk jumpa si dia petang ini jam 5 petang.
Lokasi KLCC tempat sahabatku ini kerja.

perasaanku....

Gemuruh?
Gementar?
Teruja?

Semua ada!
Untuk sahabatku KHZ
Ya aku memang masih menyayangi persahabatan kita sampai bila-bila. ;)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.*sebenarnya dia ex-skandal ku :p

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA