Tak jadi

hahaha.. :D

Mulakan post baru dengan gelak ketawa dan riang!
Barulah x cepat tua kan?
Then boleh jadik muda sentiasa..
Eh aku masih muda tau sweet 2o plus+++ :)

Kembali dengan tajuk utama kita lah kan, apa pulak yang tak jadi? Alaa... sudah semestinya kes derma darah itu tadi! Huh memang hangat-hangat taik itik la kan aku. Makanya dah boleh dah jangan teruskan baca post aku ni, tp memang tak ada sapa yang sudi pun kan.Hehe.

Orang la kata, orang itu ialah ANA. Dia kata kalau derma darah badan kita akan jadi gemuk. Ulps! telan air liur jugak la kan aku dengar dia cakap camtu. SO? Aku takut menjadi penggemuk terlampau...huhu.. dan aku tak pergi! MUKTAMAD dan NOKTAH. hm?

Adakah layak aku dilabel sebagai pengecut?? lu pikir la sendiri..



sebelum lupa: bukan sebab tu je, sebab aku dah tertidur sampai lewat petang tadi.zzz.. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih~ :P

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA