Tiap kali

Apa yang aku perasan tiap kali masuk sem ada je cabaran yang baru.
Pening ke apa ke, nak muntah ke mengadap kerja-kerja lecterur bagi tu.
Tapi bila hujung sem kerja yang dilonggok siap!

Nah gedebukk!
Sem ni pun tak kurang sibuk.
Sampaikan plan nak merambu pergi Pangkor pun tak jadi.
Aduhai memang tuhan tak bagi aku nak berjoli la kott..

Hmm..
Tiap kali juga la aku rasa pelik.
Then aku mula muhasabah diri aku, apatah lagi aku dah Final year ni.
Kalau aku malas jugak, aku akan ketinggalan.
Walau sibuk mana pun study sekarang ni, boleh jugak tidur lena pagi atau tengahari.

Tapi kalau dah kerja mungkin terkubur nikmat tidur!
Oh tidak.
Aku ada masa dalam setahun lagi nak rehat-rehat macam ini.
Walaupun bukanlah rehat yang sebenar.



Hmm... macam mana dengan hidup korang sekarang?

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA