Apakah?

Kadang-kadang aku tak paham kenapa ada seseorang tu sikapnya yang terlalu cepattt MELUAT terhadap orang lain? Ha? Kenapa??

Kalau nak sekali dua meluat tu it`s ok boleh maafkanlah. Ini aku tengok sana meluat, sini meluat, situ pun dia meluat. Kenapa??

Dia tak fikir ke kalau dia meluat kat orang selalu dan selalu, orang kat luar sana tu suka sangat ke pada dia? Entah-entah orang pun meluat dekat kita. Kan??

Sebab aku dah terkena kot ada yang berterus terang meluat dengan aku, dan akhirnya aku DOWN gila-gila sebab rasa macam terpinggir dan apa-apa je yang seangkatan dengannya. Jujur! Aku pun bukanlah baik sangattt kan, aku juga bukanlah tak pernah nak meluat kat orang. Tapi aku tengok cara dia tu dah terlalu parah. Meluat perlu ada tahapnya. Perlu ada batasnya.


Ah! Aku pulak yang meluat dekat dia!!! Memang mulut aku ni pun dasar cap biawak!


SORRY naik lori. noktah



Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA