Facebook

Sekarang ni semua orang sangat gila dan taksub dengan facebook. Sangat jarang sekali aku rasa kalau dah nama student tu tak ada laman sosial facebook ni. Tak ada syok sangat pun dengan facebook ni. Kalau kita hadap berjam-jam memang bosan beb. Tapi cuba tak bukak sehari. Memang gian tau! Betul tak? Ala.. toksah tipu aku la. Sebab aku jujur bagi tau memang aku pun macam anda semua.

Lagi-lagi bila dah mengadap facebook semua kerja memang lambat nak jadi. Buat kerja pun tertangguh-tangguh. Ishk. Tapi cuba kalau tiba-tiba internet problem, ha masa tu sudah pasti kerja semua siap sebab tak berpeluang nak bukah facebook kan. kihkih.

Disebabkan aku yang taksub dengan facebook ni, aku ada buat tiga akaun facebook!

Wohho kenapa la aku macam batak sangat nak ada banyak-banyak kan. Sebenarnya facebook yang dua lagi tak rasmi tu aku buat untuk tujuan penyamaran ala-ala detektif Conan gitu. Juga nak mengendap apa yg skandal aku buat! Opsss.. Dah terkantoi pulak. Tapi aku tak kisah, sebab tak ada siapa pun yang tahu facebook aku yang tu.. :D

Kalau rasa nak add aku di facebook klik di sini ya anitadahahs

InsyaAllah aku akan approve. Yang penting jangan gatal.hehe..



Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA