Kosmate BKM

Seronok.

Cukup simple untuk menyatakan kami bahagia berbuka puasa petang tadi. Alhamdulillah semua orang sporting dan tak lupa memang kami kenyang sangat lah ye. Hanya dengan membayar RM1O memang cukup berbaloi-baloi.

Cuma ada sedikit terkilan, ada diantara kami yang tidak join aktiviti ni hanya kerana keluar atas alasan yang tidak kukuh. Mahu debik dia! Dush.

Dengan gigih juga aku datang antara yang palin awal ye. Orang nombor dua. Aiya. Semangat sungguh nak makan punya pasal :P





Gambar sebenarnya banyak. Tapi bukan dari kamera aku. Sebab aku malas nak tangkap. Sebab nanti muka aku tak ada. Haha. Jadi gambar-gambar ni aku ambil dari facebook mereka. Manis dan ayu tak kami? Pewiitt. Boleh kalau nak ngorat kami. Ada mahu? Haha.

Meriah macam hari raya!

SELAMAT BERBUKA PUASA.



Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA