Syukur kedua

Berbuka puasa di Klcc arini bersama sahabat KHZ.

Terima kasih kepada beliau kerana membelanja aku makan kenyang hari ini. Bukak puasa pun lambat, hilang dah suku pahala aku. Haha. yeke? Akak buat air tu lambat sangat siapkan air aku. Kering dah tekak aku nak minum. Ishk. Nasib baik depan beliau ni maka aku pun ala-ala kontrol ayu gitu. Auuw! ***gatal...

Terima kasih juga pada coklelat-cokelat itu. Kononya yang dibeli di Labuan. Encik KHZ? betul eh? ke u beli di KL je? Lama sangat dah die peram berbulan baru nak bagi kan.

Ishk tapi aku ni nak bising-bising pulak orang dah bagi tu cakap jela terima kasih. Dush! Sila tampaq aku. Oleh kerana cokelat yang sedia ada Ana bagi tu pun tak habis lagi, aku pasti cokelat ni pun pas raya ada lagi. Haha. Puasa beb tak sempat nak makan.

Selepas ini dalam mode menggemukkan diri kerana coklat itu..
(sbb ada yang cakap aku kurus!hihi)


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA