Duit raya

Alhamdulilllah.

Baru yang tak baru sangat pulang dari Masjid upm berbukak puasa dan ambil duit raya dengan Syikin. Terima kasih pusat zakat ! (Versi Alleycats)

Dapat duit raya ini hari ini rm***. Yeay!

Rezeki seminggu sebelum raya yang aku sendiri tak sangka. Jujur memang aku tak mengharap pun sebab aku memang malas dah nak fikir duit raya Nur Kasih ini. Sebab aku fikir Ana pun tak mohon maka aku pun malas nak la nak mohon. Tapi akhirnya aku dapat la pulakkk dari pihak KPZ. Hurm? Rasa serba salah pulak dengan Makcik Ana ni. Ishk3.

Dipendekkan cerita yang lain, kesian pulak pada Makcik syikin. Sebab dia tak dapat nak ambik duit raya Nur Kasih tadi. Kalau makcik sorang ni dah tak puas hati, ambik kau tadah telinga la dengar dia membebel sampai ke subuh pun tak sudah-sudah.. Hehe. Esok pagi bangun awal subuh dan terus serang Ustaz Nurul Iman ye!! (gurauan saja ye Syikin :D )



***Sedang berfikir aku nak beli apa dengan duit raya tuuu..Any idea??

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA