Macam-macam

Ada Encik Cinta!

Tapi macam tak ada Encik Cinta?
Macam mana pulak tu! Ah malas aku nak jawab. Pergi MAMPOS!

Opss.. Kasarnya ayat aku kan. Tapi macam mana la aku tak cakap kasar kalau diri aku sendiri ni macam tak dihargai. Aku menangis, tetapi aku pujuk diri sendiri. Aku merajuk, tapi aku pujuk diri aku sendiri lagi. Apahal? Aku pun ada perasaan nak dimanja ok. Tapi dapat Encik Cinta yang gile dashyat tak romantik!

Ye. Aku tahu tak baik cerita keburukan orang lain. Tapi bagi aku, dengan cara menulis ni aku dapat meluahkan apa yang tersirat dalam hati ni. Sedih! (memang tengah menangis pun niiii)

Orang lain tu ada Encik Cinta, elok je aku tengok. Lagi lama bercinta dah lebih lima tahun macam aku jugak. Dah sembilan tahun tau! Tapi aku tengok Encik Cinta die elok je. Elok telepon makwe die hari-hari, selalu keluar sama tiap hujung minggu. Tapi aku??? Habuk pun tak ada. Tuii~

GERAM!

Nak JERIT! Nak cekik orang! Nak penampar orang! Nak gigit orang!

Aku rasa macam nak patahkan je simkad aku ni. Biar Encik Cinta aku tak dapat telepon aku. Tak dapat text aku! Tapi entah2 nanti dia tak ada pun telefon aku. Aku pulak yang rugi. Ishk.

Sekarang ni ubat aku cuma satu. SABAR! Ada tak antibiotik sabar? Sampai bila aku nak telan ubat sabar ni. Dah sebati dalam badan dan tak berkesan.


Comments

die simpan rmntik lepas kwin tuh...
suprisee!!1
Cik Anita said…
yelah tu.
sebelum kawen dah merana kang kawen lagi merana x agak2?hehehe
mmg x sabar nk tunggu surprise tu! :p

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA