Nsk VS sotongku


Semalam ke NSK Selayang!

Ceh.. Batak ke aku? Itu pun aku nak cerita ke kat sini? Tapi memang aku terlintas nak berkongsi cerita sebab aku rasa kat sana macam best dan menarik. Murah itu paling penting ye kawan-kawan.

Ke sana sebabnya nak ikut my sis membeli barang-barang dapur untuk dia berniaga di bazar Ramadhan.

Aku ni memang ada masalah sikit, kalau nampak sotong ke, udang ke, ikan ke yang nampak segar tu. Automatik aku akan rasa macam lapar nak masak! Itulah yang terjadi pada aku semalam. Konon macam suka masak lah kan :P

Maka...

Beli sotong segar banyak-banyak! (dalam mood semangat)

Tapi balik rumah sampai pukul 1.30 pagi dan aku tak masak pun. Dan aku akhirnya zzzz mimpi indah! Hihi. Poyo je aku. Sotong hanya membeku di peti. Tettt :D


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA