Peraduan dari OhPemandu.com

Aku belum pernah cuba mana-mana peraduan yang dianjurkan mana-mana belog tau. Itu kenyataan yang tak tipu.

Ini cubaan yang pertama! Pray for me.. :) eceh! Oke. Mahu cuba lah! Hari terakhir pulak tuh. Kot-kot dapat hadiah sagu hati pun jadi la.. :) Nanti dapat aku share pada orang yang doakan aku tu. Hee.. :p

Aku jawab contest ni dari belog OhPemandu! (klik dan join ye. sampai 12 malam ni jeee)



Aku rasa aku dapat 3 idea tagline untuk OhPemandu:
1. Anda hebat memandu? Tapi tak sehebat OhPemandu!
2. Takkan kemalangan memandu di OhPemandu!
3. Jom memandu tanpa lesen bersama ohPemandu.

Ishk macam tak best. Tapi aku dah berusaha dan penat fikir. :( macam susah nak menang!

Dan satu lagi, kenapa anda suka melayari website OhPemandu.com ( kalau tak suka pun kena tulis suka juga)

Haha.ini kira dah kes paksa dah ni. Tapi tak apa, bila aku belek-belek belog beliau memang sangat menarik rupenye. Kenapa lah aku baru tahu. Belog yang lain dari yang lain. Idea penulis belog ni memang sangat bernas. Kenapa die tak jadik saintis ye? Eh ada kena mengena ke? Apa-pun aku pasti pengikut utama OhPemandu lepas ni. Tak muak dan tak jemu nak baca setiap entri yang ada...

Semoga aku pemenang! Ceh. Aku memang perasan. jom tumbuk aku!

Comments

zool said…
tq join contest..
kenapa tak jadi saintis?? dulu SPM fizik ngan kimia dpt 7 ngan 8 la.. kalau sain menyain tu pandai lah.. huhuhuh
Cik Anita said…
yeah.welkam..eh2 nak tanye sket, before 12 malam boleh lagi x tukar tagline??
zool said…
boleh2.. silakan.... tagline2 ni belum kumpul lagi..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA