Post baru tak sudah


Semenjak aku menjadi anak murid a.k.a anak didik Dr.Normaliza aku bertambah rajin update belog aku. Rajin tahap superman pakai pentis kat luar. Err? Ada kena mengena ke? Duhh.. Bila aku bukak dan mengadap blog ni maka akan ada berjela-jela pos baru aku nak kongsi cerita. Maka?

Anda meluat ye nak baca? Aku tak paksa pun beb.

Anda menyampah nak baca? Aku tak paksa pun beb.

Anda geli nak baca? Aku tak paksa pun beb.

Anda penat nak baca? Aku tak paksa pun beb.

Anda suka nak baca? Aku SUKA la beb. :D


Anda anda anda anda anda anda anda anda dan bermacam anda yang berkaitan. Aku tak pernah nak paksa. Kalau rasa tak boleh nak jalan dengan blog aku. Sila beralih ke belog yang lain.

Sekian harap maklum...


Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA