Sim kad patah

Akhirnya sim kad maxis aku patah. Ishk pelik la macam mana pulak lah boleh patah. Susah dan jadi bala la pada aku sebab number maxis tu yang paling penting! hurm? dah beberapa tahun aku jaga number tu. Tapi ia meninggal dah tadi!

Biarlah dulu...

Kalau aku rasa nak pegi centre buat sim kad baru, nanti lah aku pergi. Sekarang ni aku rasa lega bila sim kad tu terbelah dua. Yeah! Aku rasa macam kuat ala-ala badang. Pheeww~

Papehal sila telepon number DIgi aku ye... :)


p/s sebenarnya bukan terpatah. Aku patahkan tadi. Geram! tp aku puas hati. sekian TAMAT.


Comments

mama zara said…
haa..kn btl ak ckp...
meon la ko sim 2 pth sdri...
huhuhu...
ak mgerti dirimu teman sekuat badang...
kikikiki...
gune la DIGI...
semoga ko xlupa ak bila ko gne no 2...
walau nanti kita da xjumpa selalu cam skrang..
huhuhu...sedih la plak...sob..sob..sob
Cik Anita said…
ahahaha..
alamak!
kantoi la pulak di sini.
tau xpe! number DIGI ni takkan aku lupa.
lepas ni walaupun kita jauh.
tapi ttp dekat di hati..
sobs~
sedihnyaaa... :(

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA