Teman bergosip

Sahabat 3!


Fokus nak cerita pasal sahabat yang dua di atas kiri dan tengah ya! Yang kanan gadis ayu tu bukan dan tak ada kene mengena sama ada yang hidup atau yang mati. Eh lupa macam biasa kiri Ekin, dan tengah Ana. Penat dah nak kenalkan mereka ni! Dah kenal kan?

Mereka kalau dah jumpa dalam bilik ni, amboi bukan main segala gosip satu dunia boleh dikorek. Memang ngam lah sangat. Berjam-jam pun tak kering air liur. Sampaikan dorang ni macam agak pelik la sebab katanya aku tak suka nak join gosip mereka. Haha. Apa lah yang aku nak sampukkan? Tak reti lah nak tambah cerita sangat, aku dengar masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Datuk K dengan Siti Nurhaliza pun jadi bahan. Ishk3. Geram bila dengar dorang ni kutuk-kutuk pujaan hatiku Datuk Siti Nurhaliza tadi. Dussshhh!! (eh emosi pulak) :p

Apa pun mereka memang tidak boleh hidup tanpa gosip. So mereka ada gosip, aku tumpang sekaki dengar perkembangan gosip luar sana. Entah-entah ko yang baca blog aku ni pun pernah digosip kot. Opsss!!

Gosip itu penting. Auuuww :)



Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA