Tentang raya bersama keluarga.

Aidilfitri tahun agak meriah dan bertemakan colour ungu! Love ungu dan mahu jadik tema untuk aku kahwin kang. Tapi bila aku pakai ungu, aku nampak semakin gelap gelita! Oh no.. Memang terus pangkah ungu. hehe.

Ini sederet anak-anak dara Wak Kefele. Single and available oke. Tapi yang kaler ungu jelah single. Yang hijau tu mak buyung dan status married. Ada yang berkenan? Sila hantar resume anda ke sha_ety@yahoo.com .my. Hahaha. Betul ke email aku tu? Bantai jelah. :D

sila lihat gambar di bawah:


sila lihat gambar di bawah:

This is my sistah-sistah yang tak nak kawin-kawin lagi walaupun dah habis belajar. Mahu kumpul duit banyak-banyak kat aku katanya. Hahaha. (tipu je). Aku nak kawin pun jadi terbatas sebab mak aku pesan jangan langkah bendul. Hish. kegatalan terserlah*** :p


sila lihat gambar di bawah:

ayahanda dan bonda dah mengapa pagi-pagi raya muka begini? dialog ye:
"abang, mana seluar baju ni.."
"alah, pakai seluar ni pun tak apa."

lebih kurang macam tu la ayat die. So aku pun sempat la snap gambar ni. :)
Aku pun tak tahu kenapa ayanhda tak nak pakai seluar satu pasang tu..hehe.Panas kot..




sila lihat gambar di bawah:

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN DARIPADA ANITADAHAHS SEKELUARGA. with love***


***purple!

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA