Kangen iaitu rindu

This is entry mengada-ngada dan jangan sila baca kalau korang meluat dengan aku. :p

Rindu dia ni. Tapi dia macam tak rindu aku. grrr..

Kalau aku rindu dia aku tengok gambar ni lama-lama. Terubat sikit rindu di hati. Ceh! Padahal boleh je talipon kan. Tapi kalau aku talipon macam tak besh. Sebab aku berangin dan macam nak mengamuk-ngamuk encik cinta saja. haha.

Nasib la dapat Makcik Cinta macam aku.. tett. :D


...scroll...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
orang yang paling tak encem tapi aku RINDU!


kisah benar: beberapa minit aku buat entri ni.


aku mesej encik cinta dan aku cakap..

"Abg.rindu!"

dan dia jawab:

"yelah..nape pulak tu?".



dush dush dush dush.. Aku memang selalu dilayan begini oleh pakcik Cintaku..Uwaaa. Menangis!
Apalah salahnya tipu2 jawab "Rindu awak juga.."


(nak membawa dirilah...sobs..)

Comments

cik dila said…
"apalah salahnya tipu2 jawab "rindu awak juga.."
kelakar...hehhee.:p
biasalah,org L kdg2 tak reti nak express feeling
Cik Anita said…
uik2..ko kate aku kelakar!
hahaha.aku menangis kot ni..:pp
yeah.tengs! mungkin begitu la kot..macam ada pengalaman yg same je.hee :D
suzie rahman said…
hiihi..sebenarnya dier rindu.tp laki kn.rela dier pndam jer.
Cik Anita said…
ishk.kalau hari2 pendam macam tu sakit jiwa.hehe
azieda razak said…
huhuhu... cian dia... sabo ea...
xmoh bawa dri lama2 sgt...
lelaki biasa la...
ego tinggi...
Cik Anita said…
azieda, TQ~
mmg cian pun ni.tp buat xtau jelah kan.
lelaki mmg hampeh.kui3

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA