Tolong Huraikan...

Semalam punya cerita tapi baru update hari ini. Sebab semalam tak boleh nak sign in blogspot ni. Aishh, geram je aku rasa. Sebab apa yang aku nak kongsi cerita pun dah tak membara. Hehe.

Semalam juga selesai pembentangan kumpulan untuk subjek BBM 3411. Tapi ada satu kes yang sangat gila TOUCHING hanya perkara remeh barangkali. Yeke remeh? Tapi sangat terguris dalam bahasa Melayu dia.

Kebetulan Dr ada buat aktiviti bertulis, maka kami diminta menulis dalam masa 10 minit. Yerpp! Tulis, tulis dan menulis. Mungkin mereka ada yang tak sangka hasil tulisan akan dibaca dihadapan dan nama disebut bulat-bulat gitu. Amik kau! Ada rupanya yang tak puas hati dengan hasil pembentangan kami. Walaupun kumpulan kami sudah dipuji bagus dab baik. Ecehh! Tapi ada juga insan yang masih mempertikaikan kami. Manusia itu sememangnya tidak pernah puas dengan keadaan sekeliling.

seterusnya...

Ok tak kisah pun kalau korang mempertikaikan kami, sebab kami bukan yang terbaik. Jadi kami terima dengan hati yang terbuka. Cumanya ada seorang hamba Allah ni yang agak membuatkan aku down!~ Down gile beb..

Sebab ayat die tu kata mula-mula:

" ... lambat masuk kelas, dan terlepas kumpulan pembentang yang pertama. Tak apa tak tengok pun, memang aku TAK SUKA ..."

Apakah maksud? Maksudnya dia memang tak suka dengan kumpulan kami nak bentang ke? Aduhaiii.. Kami ada buat salah dan dosa ke dengan kau? Plish explain...




Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA