Berakhir sudah...

Akhirnya... :(

26.06.2005 - 22.10.2010

setelah penat lelah 5 tahun bersama beliau..


Kawan-kawan yang tertanya-tanya kenapa tiba-tiba aku bertukar status di facebook, maaf aku tidak berkongsi secara terus. Aku juga tidak membalas sebarang pertanyaan di sana. Hanya di sini sahaja aku terangkan. Maafkan Cik Anita. Aku tidak mampu untuk bersuara.

Walaupun aku mungkin tiada Encik Cinta lagi selepas ini. Aku ada keluarga dan aku ada sahabat yang InsyaAllah mampu menggembirakan aku.


PESANAN UNTUKMU ENCIK CINTA:
Semoga kamu bahagia dengan pilihan yang mungkin membahagiakan mu... Encik Anita tetap sayang kamu dan bersedia untuk menerima kamu kembali. Hargai setiap apa yang ada di sekeliling kita. Sekiranya kamu menemui cinta baru, sila jangan sampai saya tahu. Kerana saya tidak sanggup dan tidak mahu tahu. Semoga kamu bahagia :) Saya tidak mahu bermusuh dengan kamu, kerana kamu pernah membahagiakan saya suatu masa dahulu. Love u...

kenangan!


SEMOGA AKU AKAN TABAH DENGAN DUGAAN INI.
(walaupun sebenarnya tidak setabah apa yang anda pandang)



Comments

Ain Shdn said…
apa yang terjadi. semoga cik anita kuat :(
salam nita...mmg sukar tuk lupakn kenangan bersama 'sidia' tapi jgn nita terus dibuai oleh kenangan itu...kuatkn semangat & jgn trlalu brsedih!...klu nita masih belajar,mungkin akan menganggu tumpuan.K.atie doakn nita tabah dlm meniti hari2 tanpa 'sidia'...be strong!!!
Cik Anita said…
cik bulat:
bila dah semakin lama bercinta dan hilang serasi, makin bosan bercinta kutt. camnilah. Tengs! sdg berusha menguatkan diri..

azatiesayang:)
mmg dah nak final exam ni. tp xsangka pulak boleh jadi macam ni. huwaa! susah kalu tak fikir. Sebab tengah tak busy. Harap semua ok leps ni.. :)

berpura-pura kuat walaupun mmg tidak kuat. :(
tiefazatie said…
sis..sabar ye...pasti ada hikmahnya kenapa ia terjadi..kalu die la jodoh sis..insyaallah xke mana..skrg nie..sis must live on ur life happily k..=)
apdm said…
salam,
Allah biasa ambik sesuatu dari kita ketika kita belum bersedia kehilangannya.pasti ada sebabnya.. sbrla yea..
nadia atilah said…
: ohmygod , 5tahun , tak rasa menyesal ke putus . what happen , semoga akak tabah ,
Munirah Mokhtar said…
ety.. ak tau kau lebih kuat dr itu.. mcm2 dah ko tempuh dgn die kan.. pk positif jer.. mgkn Allah ader rencana yg jauh lebih baik utk kau.. =D insyaAllah.. atau mungkin ini cubaan lagi utk kau.. sabar yer sayang,,, ader jodoh tak kemana... sekarang ni fokus dgn finals kay~!! ;D


xoxo,
moon~
Unknown said…
kakyong doakan nita akan bertemu dengan sidia yang lebih baik & berkekalan hingga ke akhir hayat...
Insya ALlah, ade hikmahnya ujian ni kan... semoga tabah.
Zuriana Zainun said…
ty......sedih aku baca citer ko ni...huhu...tabahkan hati wahai kawan..orang keliling ko tarmasuk aku tetap sayang ko tau...jgn sesekali rase dah tak disayangi tau tau
mama zara said…
Cik Anita syang...
kami ada tuk kamu....
btl, kami tak dpt nk bahagiakan kamu like da Bet....but, kami sentiasa ada tuk kamu cayam...
be strong k!
mama zara said…
Cik Anita syang...
kami ada tuk kamu....
btl, kami tak dpt nk bahagiakan kamu like da Bet....but, kami sentiasa ada tuk kamu cayam...
be strong k!
anin said…
Allah temukan org yang salah supaya kamu lebih bersedia untuk berjumpa org yg sepatutnya
atau ia sekdara ujian untuk menguji sejauh mana hambaNya bersyukur
puanstoberi said…
Yunk,
apa pun terjadi igt ada hikmah di sebaliknya.
Anggap ini ujian yang di datangkan oleh Allah khas utk kita sbb Dia tahu kita kuat utk hadapinya.
Banyak2 kan bersabar ya..
ATIE said…
be strong sis! =)
m i a said…
- sesungguhnya hikmah atas setiap kejadian itu membawa seribu kebaikan atas diri kita..syukuri setiap yang berlaku walaupun sepahit hempedu dan semanis madu-

b strong dear...even mudah kata3 ni, but really hope u can do it..
ila amila said…
tabahkan hati ety mungkin ada hikmah disebaliknya..
Mungkin esok atau lusa akan ada sinar kebahagiaan utk ety..
Harap ety tabah menghadapinya..
Bukan senang utk kta lupakan kngan dgn org y pnh bertakhta di hati kta...
Cik Anita said…
tiefazatie:
nita ekceli masih mengharap dialah jodoh nita! harap2 begitulah yee.. yes! nak hepi tapi susah ya Rabbi.aish

syira qahira:
Tengs 4 ur penguat semangat! Allah itu maha penyanyang :)

nadia atilah:
aish! nyesal dan kesal semua ada.why? erm..dah tak sependpat dan bosan mebi., :(
Cik Anita said…
moon:
ko pun tau dari dulu kan macam mana hubungan kami, and finally jadi begini. so sad!hurm.
nak final exam pulak camni. aduh~ susah nak fokus nih. miss u la mun! :(

kak yong:
terima kasih. InsyaAllah nita akan cuba menjadi tabah yg x berpa tabah.hihi :)
Cik Anita said…
zue:
ko sedey ke zue? sbb dgr lagu aku ni sekali kan.hehe. tengs sayang!ko jaga hubungan ko baik2 dgn tunang tersayang. jgn sampai jadi macam aku. susah dan sedih!

mama zara:
tengs sayang, i know u mmg selalu berada di sisi i..sangat sayang kamu!muahx..
Cik Anita said…
anin:
mungkin bila nita jumpa org yang salah, Allah nak temukan jodoh Nita yang lebih terbaik kan. tp takutnya siapalah jdoh yang bakal nita dapat.. hope semua oke! tengs dear..

kak reen setoberi:
semua perkara yg berlaku mmg ada hikmahnya, harap hikmah tu dtg secept yg mungkin! sunyi la... :( tengs kak reen! tabah ni InsyaAllah :)
Cik Anita said…
terataibunga indah:
tengs dear! :)

mia:
mmg nita sedang fikir semua ni ada kebaikannya, tak nak sebenarnya fikir negatif2 sgt..tengs neway dear! :)

kak ila:
huhu.. 5 tahun kak ila, dari form 5 kawan. dah camni lama baru la nak putus, ingt nak sama rekod cam angkasawan negara tu.. tp x sampai pulak.huhu
neway kak ila! tengs~ semoga kak ila bahagia dgn abg tersayang..
suzie rahman said…
sayang...be strong k...nita der fnly n kwn2..jgn sedih2...insyaallah klu der jodoh x ke mna..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA