Alkisah Facebook Beliau

Hallu readers tersayang!

Ada sesuatu nak share lah. Tak boleh nak pendam rasanya, sebab rasa macam nak gelak guling-guling sekarang ni! muahaha!

Mesti korang akan cakap! Aish Cik Anita boleh gelak guling-guling buat kerja kejam macam tu? Aduhai.. apakah agaknya yang telah daku lakukan? Mahu daku jujurkah bagi tahu? Oke-oke Cik Anita bagi tau yee..

Alkisahnya petang tadi.
Aku bukak facebook ex-Encik Cinta aku, sebab aku tahu pasword dan email beliau oke. Aku berani bukak sebab aku tahu dia pun jarang-jarang online. Jadi aku nakal-nakal cek inbox dia. Haa! apa aku buat? Aku padam mesej-mesej pompuan bagi kat dia. Hah. Puas hati aku. Horrraaay!

Walaupun sebenarnya mesej pompuan lain tu bagi bukanlah mesej bersayang ke apa, just tanye "hai awak.." tapi aku tak pedulik. Aku padam! Aku padam! Pelik tak Cik Anita nih? Meroyan ke apa..ishk.

Apa sebenarnya yang bermain dalam kepala otak aku pun aku tak tau. Tapi aku puas hati. Sile sekeh aku pelan-pelan! hehe.





Comments

Ainna Jalil said…
ciik nita!!
enna setuju dengan tindakan itu.
enna pun dulu pernah meroyan cam cik nita after clash ngan ex yag dulu tuh,
sakit hati gila rasa.
tapi skang enna dah insaf since enna dah ada yg lain
taubat tanak buat benda gitu dah, cik nita jgn nakal sgt!!
Zuriana Zainun said…
haha...ety...meh aku sekeh..tapi nak sekeh laju2 tau..sengal la...jgn buka lagi wat sakit ati ko je...
Cik Anita said…
enna pisang:
Nita bahagia! sbb enna pun setuju atas tindakan daku nih~ huahua! tak pe yang penting rasa puas hati! ooo yeah~
ena dah komfem la kene insaf sbb dah jumpa yg tercayang! semoga kamu berbahagia~ amin...

zue:
amboii..die nak sekeh aku! yele, org tu tgh bahagia sbb ptg td macam ternampak orng ngedet pakai baju kurungss~ opsss. so sweeet!!
puanstoberi said…
Anita :
Mahu lupakan incik cinta trus or tak nih??
Pesan dari seorg akak - jgn cuba ada apa2 kaitan lagi dgn dirinya kalo kita bebtul nak lupakan dia. Dan lantak kan saja perihal emel dan sbgnya tu. In case Anita delete pun emel2 atau msg dr kawan2 pompuan dia tu apa yg Nita dpt. Mmg Nita puas ati..tp dia?..tak rasa apa pun. Kan buang masa je
Owh..ini cuma pndgn akak je. sori eh kalo nita tak sker :)
elfa said…
ooo cik anita still de ati ngan kamu nyer ex ea... wooooo...
Cik Anita said…
kak reen:
tak tahulah apa yang Anita dah buat ni. Mmg betul, dia mungkin tak rasa apa. Tapi kita ni yang makan hati. oH tidak~!! Tengs akak. pandangan akak betul2 sedarkan Nita, mebi Anita ni yang tak fikr matang dan tak fikr panjang. Aish.

ello:
hihihi..mestila ada! kenangan is ttp kenangan~ :))
Unknown said…
nita,

better usah buat lagi mcm tu.. tutup terus hal yg berkaitan dgn x tu.. setuju dgn pnstoberi.
better nita buat hal lain yg lebih berfaedah..

x berbaloi tindakan yg nita dah buat tu,, dan nampak keanak-anakan... so... make a big FULLSTOP..

alihkan perhatian pada xtvt lain yg lebih bermanafaat & yg akan buat u lebih bersemangat... take care ya..

http://www.kakyong.com/2010/10/44444.html
mama zara said…
Dis my opinion k...
lau ko nak sedapkan ati..amik ni..
ko berhak buke n wat pe ko suke...sbb, ko msh ag cayam dia..dia ttp hak ko...bila ko sdri da boleh trima dia bukan tu ko...2 baru ko xplu pduli hal dia..hahaha..kejam plak Mama ni kn..hihihi..
tp....ko jgn buat smpai ko sdri terluke k..
so..think positif...Mama ad...hihih

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA