Belog gelamor

Hallu readers. Morning! Mahu bergosipss la...


Bila asyik berblog walking ni maka jumpa lah macam-macam perkara. Lekat pulak dalam kepala ni yang kebanyakan belog orang yang gelamor-gelamor sudah pasti tuan belog pun menarik. Maksudnya orangnya cantik or hensem sudah pasti. Setuju tak dengan pendapat Cik Anita ni? hehe.

Tak perlu kot nak bagi tahu siapa mereka, cuba korang fikir seseorang yang gelamor korang follow? Menarik tak beliau? Komfem yaaa! jangan tipu ar.. :D

Kiranya dunia belog ni pun perlu ada pakej yang lengkap jugak macam dunia hiburan tu.. Tapi tak dinafikan la jugak ada yang tak lengkap semua tu pun dikenali juga, cumanya mungkin dalam jumlah yang tak banyak. kan?

Setuju atau tidak? sila jawab..

Tak penting semua tu, yang penting kita menulis untuk kepuasan diri kita. cheers!


Comments

gua x hensem pon fofular..lalala
Cik Anita said…
ko popular? wah~ nak sain plish..ceh!
chintaliza said…
x jugak.. saya follow mana yang enrty die tak terlalu over, macam awak saya follow sebab awak gadis biasa yang turun ke bumi untuk mencari cinta ilahi.. :-)
Cik Anita said…
zaril:
tengs folo Anita!
saya dah follow awak juga. Oh yeke? kira tak semua org la ye follow belog orang gelamor. baru ku tahu.. :)
Yeah. Cinta Illahi is yang utama :)
Un Phat Lee said…
betul2 gua menulis untuk kepuasan diri. ehe XD
Che Armster said…
blogger yang gelemer tu pasti bukan aku.. sebab aku blogger yang geleber (ada lemak perut) haih
m i a said…
hehe..tak jgak dear..saya tgk entry..kalu best, mmg letak dlm top list la..yee..stuju sgt, kita mmulis utk kpuasan diri...nice entry ni tau
Ainna Jalil said…
cik nita kita pun glam jugak!
i looikkeee u nooxxx! haha
Mak Su said…
mmg tak terlawan ngan blog gelemer, maksu biasa biasa saja
Cik Anita said…
un phat lee:
yeay! sokong 100% :))

che armster:
eleh..yeke tu tak gelemer?gelebeh tu sudah pasti..maka sila excercise~huahua
Cik Anita said…
mia:
tak sangka camtu plak, selama ni sangka semua orang suke folo belog gelamor! :P
u pun nice.. :)

ena pisang:
aih..perli ke apa ni..sob sob.. :P

mak su:
memang dah begitu realitinya...tak pe, saya sokong maksu!!
tak kesah pun tak glemer.

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA