JOM PARKING KAT BLOG BEN ASHAARI

Hallu!


dah kelik?

Siapa lah yang tak kenal dengan Encik Ben kita ni. Kalau tak kenal jum sekeh diri sendiri! :D Tapi persoalannya ada ke??

Eh kata Cik Anita nak balik kampung. Tapi mengada pulak nak tambah entry baru. hehe. Bukan mengada, tapi gunakan baki masa yang ada sementara tunggu ada orang nak ambik!

Sebenarnya dari petang tadi nak buat entry pasal Encik Ben ni, tapi rasa macam malu pulak. Sebab sedar diri ni macam tak layak. aduh. Yeke tak layak? Haa. Mana boleh cakap macam tu Cik Anita. Kita ni kan manusia, semua sama jeee.. Ceh! Aku cakap, aku jawab sendirik. Aku juga adalah pembaca senyap belog ini. Kalau aku rasa aku nak komen, aku komen. Kalau tak nak, aku baca dan blah! hehehe. Sebab tu beliau pun tak perasan akan kehadiran belog aku nih. sigh*

Objektif Cik Ben ni nak membantu para blogger baru macam Cik Anita ni kan. Almaklumlah tak gelamor macam belog beliau. Ehem. So kot-kot ada rezeki boleh tercalon dalam belog list beliau. Kan gempak gitu. Tak mengaharap pun. Sebab tau, mana lah pernah orang gelamor singgah belog Cik Anita ni. huk :p sedeh je ayat kan. eh tak tak! SEMUA kawan Anita Gelamor yeee...

Kalau korang rasa macam nak join masuk blog list Encik Ben ni jum ar pakat ramai-ramai. Jom! Sampai tengah malam ni je tau. Kang kalau tak cuba nasib rugiii..


Eh oke lah. Selamat bercuti!
(aku je sorang yang bercuti, padahal korang tak) huahua :D

Comments

Anonymous said…
A man is only as good as what he loves.


--------------
Boston University
Anonymous said…
The wealth of the mind is the only wealth.

-----------------------------------

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA