Kadang-kadang

Pendek je Cik Anita nak cakap.

" Kadang-kadang kita akan terasa hati bila dia buat sesuatu tanpa beritahu kita, tetapi orang lain tahu, macam kes yang haritu. Hurm. Terasa sangat jauh beza. Sebab tu sekarang ni aku pun macam tak berkongsi rahsia dan aku pendam sorang . Sebab dia pun tidak pernah nak bagi tau apa yang dia nak buat dan bakal buat macam tadi ni. Aku sedar aku tak ada hak nak ambik tahu punnn... dan memang dia tengah berbahagia.. "


Aku pun benci apa yang aku rasa. Tapi memang macam ni lah aku rasa. Sabarlah wahai hati.



Comments

puanstoberi said…
Anita :
Kak Reen tatau apa yg Nita tgh dok pikir ni, tp satu je kak reen nak suh Nita buat.
Kumpul suma2 perasaan tu. Masuk dlm kotak. Seal. Lps tu pegi naik katebang. Smpai tgh laut, jatuhkan kotak tu. Lps tu sila mendarat dgn selamat. Jgn lak terjun skali ngan kotak tu. Ok. Settle.
m i a said…
huhu...betol..smtime rasa mcm unfair kan..huhu...but, sabar ek dear...
Ainna Jalil said…
yeeeeea!! setuju!
enna dulu pun pernah rasa cam ni
kadang-kadang siap carut2 agi dlm hati kat dia.
sumpah terasa gila vavi punya! isk!
sabar cik nita..sabar
Allah know u better :)
Cik Anita said…
kak reen:
sangat bermakna apa yang kak reen cakap tu! Belum dapat kumpul lagi semua perasaan itu. Nanti dah dapat Nita memang nak campak jauh-jauh! Sebab rimas dengan perasaan ni. sigh*
Cik Anita said…
mia:
macm mane ek nak buat??
huk

enna:
mmg sedang sabar..sob sob

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA