Pregnant ke?

Hallu semua.
Kalau sebut pasal diet ni mmg sinonim betul dengan orang pompuan. Jarang la kalau tak ngomel pasal diet ni. Yang dah kurus pun nak bertambah kurus melidi kunun nak cantik macam nora danish tuu, apatah lagi yang ala-ala chubby macam aku ni. Adoi! Dah kompem la mulut potpetpotpet sebut pasal diet sampai kawan-kawan aku pun tak hingin nak dengar. :D
.
.
Ada perkara yang aku nak kongsikan sikit kat sini sebenarnya. Biasalah mulut orang mana boleh tutup kan. Memang aku rasa tak patut lah mulut orang tu, macam nak cili-cili aje. Ada ke kata aku ni gemuk, pastu tanye kat kawan aku, yang aku ni pregnant ke? Apakah?? Nak kata gemuk tu oke lagi, tapi yg PREGNANT TU? #$^)^$@!
.
Waaaa! Kepala hotak sungguh aku rasakan. Dush-dush kebabbooommm pang-pang!!! Oke aku dah belasah die sampai pening dan dia dah pegi kelinik akibat patah jari. Ewaah, ganas rupanya Cik Anita ni ya dalam diam. Banyak la ko punya songeh suka suki je nak cakap aku macam tu.
.
Satu dunia tahu aku belum kahwin weiiiii... Memang tak logik di akal la pikir sampai camtu. sigh*
.
Tak apa nak mengata daku, tapi jangan la pulak sampaikan dekat kawan baik aku sendiri. Dah pasti dan yakin la berita tu sampai kalah pos laju, kalah pos ekspress. Aduhaiiii.. Sentap beb!
.
Itu yang jadi perut aku pedih semacam je ni. Sebab aku nak diet la. Say NO to nasik yang banyak. Makan sikit aja, lepas tu makan sayur. Sebab aku nak buktikan pada meah kelabu yang cakap aku gini, yang aku bakal menjadi seperti Siti Nurhaliza! Eh, siti pun dah gemuk la.
.
Nantikan Cik Anita 6 bulan dari sekarang. Ewaaah.. :)) plish pray for me..


Comments

Teratak pena said…
chaiyok!chaiyok! Cik Anita boleh buat.... buat do no je apa orang kate... diaorang jeles tu
Ainna Jalil said…
saya pun sama!!!
siap ada orang tanya bape orang anak dah saya ada..
gila ahhh!!
trauma
so dengan itu, marilah kita berdiet!!!
mama zara said…
go2...lov vege...
ak y beranak xjgk2 nek..hish..
meh bg mandrem cket..kasi up ak punye..
ko punye kasi down..
huhuhu..
i owes pray for my pren...
Cik Anita said…
kak siti:
hehe.mmg semua org sdg jeles dgn songeh nita nih! oke baek2..jap lg saya kurus..auw~

enna cute:
haha.nasib kita hampir serupa! aduhai..jom2 kite berazam bersama-sama.yeay!

mama zara:
yes. suda pasti vege yg akan mengenyangkan daku..dan daging aku ni bagi sama ko..hik2
puanstoberi said…
Yunk,

diet, diet gak..kesihatan kena jaga. Yg penting salu bersenam. Ptg2 tu gi la joging. Kak Reen pun nak joging nati pas keja. Skang tak leh..tgh ada promosi kat opis ni..mmg kena stayback. Hihihii
ekin said…
Good luck cayam..he

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA