Ya. Aku memang gila dan hodoh ♥

Salam semua.
Sebenarnya mood sangat baik hari ini dapat shopping hadiah untuk giveaway korang! yeaayy~ sila bertepuk tangan dengan riang kawan-kawan sekalian. Nanti Cik Anita update ye apa hadiah korang tuu.. sabar-sabar :)

Tapi... tiba-tiba jantung aku sangat BERKECIL HATI dengan komentar yang dinamakan guest ini. Siapa dia?

erm?


Aku rasa aku tak ada musuh dan aku tak pernah nak memusuhi orang lain. Aku tahu aku memang GILA HODOH. Aku tak pernah cakap yang aku cantik pun ye. Tak pernah pun. Oke. Macam nilah, mungkin niat dia nak bergurau. Aku cuba nak mempositifkan diri. Eceeeh! :) cuma satu pesanan aku, kalau betul niat ko tu rasa tak puas hati dengan aku. Kenapa tak terus terang je dengan aku. Kenapa tak ada link yang boleh aku jejak ko. Ishk. Mana adil. Ko boleh tengok aku, aku tak boleh tengok ko. Dan juga aku nak cakap, kalau rasa tak berkenan tak payah singgah belog aku. Aku tak marah pun, harap ko faham. Semoga kamu si GUEST sangat berbahagia hendaknya. Allah maha mengetahui.

Sayang kamu si GUEST~ muah.
erm, aku ni memang si Cik Anita banyak songeh, ko datang sini nak tunjuk songeh gak yee... ;D

p.s sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. :)

Comments

Myra Jay said…
Sabo bebayak ye Sis..
Mayb dia cemburu kot who knows riht?
mama zara said…
pe kene ko ni....
ble ko tgk bnd 2?
ptt cam mudy jer kat fdcot td...
p mam... la GUEST cam 2...
Cik Anita said…
myra:
hurm. saba lah ni~
eh nak cemburu kenapa lah pulak.
bukan daku gelamor pun.huk3

mama zara:
huhuhu.
alaa.. GUEST tu tah sapa tah.
abaikan je. td moody bukan sbb tula.
kepala pening td...
Cik Anita said…
terima kasih kak.. :)
suzie rahman said…
ala sj propa tu yunk.abai kan.jgn lyn
Unknown said…
sabar la...dia jeles tue...
kalo gua gua lagi suke org kutuk3 sbb kutuk makna jeles..just dia cam x leh terima kenyataan keh3...
Bersabar jer dik...
simpan IP dia tu..cek dari negeri mana..
Cik Anita said…
suzie: memang tak nak layan pun! biarkan dia dgn dunia cantik die..hee.cantik ke?

$h@h_Izn@n: wah, mmg kene suka ye? camtu nak suka la jugak. sila kutuk2 aku lagi.ahaha :p

zaikulim : camne cara nk simpa ID tu. xtau la.plish tolong2..
Cik Anita said…
gegadis comel: yeah.mmg budus selamanya!

mr.eady: nak jeles hapenya~ bukan daku siti nurhaliza punnn~ :D
puanstoberi said…
perkara ini memberikan jawapan kenapa blog kak Reen takde kotak jeritan tu. Huhu.
Mmg napak cam tak mesra pelanggan..tp tkpe la..nak ckp apa2 terus je emel. Alamat emel dah diletakkan terang2 situ. Huhu..
Cik Anita said…
ouh.
baru perasan belog kak reen tade chat box!
betul jugak tuu.
nantilah sedang difikrkan mahu remove atau tidak.heee..
ekinashikin said…
jgn lyn org gila mcm tu cik anita..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA