di Tag oleh Cik Siti Nurhaliza

Siti Nurhaliza nak tag Cik Anita? Ceh. Ada masa ke dia nak berbelog nih. Belog pun tak ada kot. Mana dia ada masa layan semua ni. Nak layan Datuk K pun tak sempat. hik hik hik :P

Singgah belog Cik Siti, tengok Cik Siti ni meraung kena tag dengan adik dia sendiri! Senyum-senyum sengih jelah aku baca. Tapi rupanya bila tengok tang bawah tu, nama Cik Anita kena tag. Hehe. Rasa macam lawak pulak. Ke aku syok sendiri rasa lawak. Haha. Disebabkan aku rasa free sekarang ni, jadik aku terus laksanakan misi ni.


Nasib baik misi tag yang simple!

1)Kamu kawan saya, kan?
Ya Cik Siti. Kita berkawan di alam maya namanya ni. InsyaAllah satu hari nanti kita pasti ketemu kan? Eceh. Kot-kot Cik Siti nak buat makan-makan ke, kenduri kendara ke.. Boleh lah jemput Cik Anita yang tak reti malu ni. Huahua :p

2)Kenapa kamu mahu jadi kawan saya?
Mahu mengeratkan silaturrahim dengan Kak Siti la.. InsyaAllah. Kan? Mana ye kenal Cik Siti ni, Anita tengah fikir. Erm, maybe sebab GA Cik Anita eh? Jawab Kak Siti. Pertanyaan nih...

3. give me 5 reason y u supposed to be gud blogger
Ini diari kehidupan Cik Anita.
Ini cara Cik Anita menulis.


" Aku bukan gadis manja yang korang cari, bukan gadis cantik yang suka dikejari. Aku gadis biasa yang turun ke bumi untuk mencari cinta Illahi :D"


Mahu tag pada SYIKIN!


Comments

Teratak pena said…
terima kasih sudi jawab tag.....
kalau ada kelapangan sudi ke blog Cik Siti satu lagi... teratak pena... kalau follow ambil award sekali ye...

http://teratakp3na.blogspot.com
Cik Anita said…
Kak siti:
oke Done!

hamzah:
love is cinta?
apakah aku pun tak paham..heh
ghost said…
Kamu di mana selama ini sebelum kamu turun ke bumi...apakah kamu......?
Cik Anita said…
saya adalah alien..
nenong nenong :p

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA