Kisah Semalam

Hai..
Rindu ke dekat Cik Anita? :D Sebenarnya tengah buat-buat nota, tapi dalam keresahan tak update belog beberapa hari! So ambik masa kejap dan hilangkan rindu untuk kalian. Tapi tak sempat nak blog walking kot ni. Aishh..


So nak tau apa kisah semalam?

Daku bermimpi pergi ke rumah Encik Cinta. Masih ingat dia lagi tak? Pergi tanpa secara tidak sengaja, jumpa mak ayah dia. Gatal kan aku ni. Haha. Mimpi je pun kan. Tiba-tiba telefon si dia berbunyi dan aku angkat! Perempuan yang bernama SAYANG dalam talipon dia, apa lagi aku hangin la satu badan! Aku baling henpon dia ke dinding! Aku taburkan semua baju atas rak dia! Aku jatuhkan semua alat solek dia atas meja cermin! Aku pukul-pukul si dia pakai bantal! Aku tolak sampai dia terjatuh! telepon aku pun aku hempas kat dinding. PUAS HATI!!!!!!

Memang mimpi tu gilaaa...

Tapi nak tau sesuatu?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Itu bukan mimpi! itu memang KISAH BENAR semalam. Aku mengganas tanpa aku rasa sedar. Apa nak jadi nih! Aku harap mak dia tak dengar bila aku mengganas macam sewel semalam. :P Kalau Kak Reen baca ni mesti marah Anita kan. huk. Sori! Tak sengaja dan tak mampu nak kawal emosi. :(

sila hantar aku ke wad Psikatri!


Comments

hehe...kuatnye cemburu chenta dyer!
=)..kne tukar nsed baru la ni?hehe
Cik Anita said…
mmg cemburu buta kan? sapa suruh carik pasal lagi... :P

tak perlu tukar hp, elok lg wlpn dah di hempas.haha
Mak Su said…
oh.. sabar, sabar, what the happeng? what the happeng?
jom aku angkat pi tanjung lambutannnn..
mama zara said…
amboi mak...
asal ak col xdpt plak..
puanstoberi said…
Hmffhhh... tk cukup mengganas cam itu. Lenkali angkat je beliau terus campak ke luar umah. Teheheheheh..
THE GREEN said…
salam...

hhmmm....apa kata kalo saya tolong panggilkan ustaz, tok imam, dll.. buat majlis baca yasin ramai2 nak tak??

mana la tahu kot2 ada 'yg mengikut' tu?? hahaha :-DDDDDDD

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA