Mat Ganja?

Ada suatu kes yang dirahsiakan bila aku blogwalking pagi ni... Nanti aku cerita kat sini ape cerita kes tu, Cik Anita kena cop mulut minah kepoh pulak kang.

Nak diikutkan aku pun tak paham sangat pasal benda alah ganja ni, yang aku tau dia spesis dadah jugak kan? Kalau dah adik beradik dadah mestilah bahaya. Hish.

Aku pun tak tahulan nak cakap apa, banyak yang hisap benda alah ni budak-budak laki kat luar sana tu ha. Yeke? Yeke pompuan tak hisap? Tak ada benda lain dah ke nak hisap budak-budak remaja zaman sekarang ni? Kalau hisap rokok tak apa lagi, nak test power hisap ganja pulak. Memang nak kene sekeh kuat-kuat lah korang ni... Tak ada maap bagimu.


SAY NO TO GANJA

sumber dari SINI

Sudah-sudah lah tu, tak fikir ke perasaan orang tua korang kalau tahu korang buat macam ni. Tangkap je korang ni masuk lokap kalau tak insaf-insaf. Huh. Eh nape pulak aku nak emo? Mesti lah emo. Geram ni!!!


Comments

nadia atilah said…
: ganja adik beradik dadah eh , baru saya tahu , bahaya nyaaa
ghost said…
mat2 ganja nih semua graduan jurusan bio-agricultural..hahaha
THE GREEN said…
salam...

kalo ada jumpa mana2 penagih tu, send jer ke pusat pemulihan..
Cik Anita said…
gadis cumil:
haku pun tatau sangat...
Cik Anita said…
nadia atiliah:
tulah pasal!
hadoii..mmg bahaya~
Cik Anita said…
biskut:
haiyyaa.. graduan semuanya? macam ada pengalaman jer kenal tu..haha

blade edge:
bukan senang nak hantar, depa lari la...
ganja tu cannabis..sejenis dadah jgk..dibuat drpd daun pokok ganja..psl tu sape ada ladang ganja bleh kaya..ngehhh...
THE GREEN said…
anita: x juga, saya pernah jumpa dgn pegawai AADK sendiri. ada la strategi diorg utk tangkap penagih tu..bukan main redah jer...

yg kes lari tu, maybe kalo pusat tu dekat sgt dgn rmh or penagih tu desperate tahap tinggi sgt..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA