Salam Aidiladha

Tettt..
Sebijik muka mintak penampar Cik Anita lekat kat bawah ni. hehe. Cuma nak mengucapkan SALAM AIDILADHA buat kalian yang berada di alam maya ni dan juga sahabat handai yang kenal daku.

Kalau-kalau daku ada buat salah dan silap harap memaafkan Cik Anita ye. Daku menyusun dua puloh jari tangan dan kaki, hujung segala rambut yang ada. Maaf sekali lagi. Kot-kot apa yang aku tuliskan kat sini ada yang terguris hati. Aku juga insan yang lemah dan tidak sempurna. Harap maklum.

Semua orang menyibukkan diri balik kampung kan, tapi aku tak balik kampung pun. Aku pergi beraya kat rumah mak cik aku kat Rawang dan kejap lagi aku gerak lah ni. then tidor sana dua hari. Tak dapat merasa rendang mak aku masak, dapat rasa rendang adik mak aku pun jadilah.. :)

Bila tak dapat balik kampung, makanya melepas lah aku nak nengok orang sembelih lembu. Almaklumlah ayah aku tu gembala lembu, jadi tiap-tiap tahun berekor-ekor lembu tumbang depan tangga rumah aku. Hais. Rugi-rugi.

Buat my roomate yang tak balik tu dan kawan aku Syikin. Besok pagi beraya lah ye kat kolej! Makan roti kosong je. Kesian korang. Study molek-molek ye.

SALAM AIDILADHA sekali lagi.


Comments

Unknown said…
salam lebaran.. :)
Admin said…
Salam ..
Selamat Hari Raya . yeahhh ... :)

Mari tgk lembu dan kambing ..
ghost said…
salam iduladha anita...
ekin said…
oit..saya makan mee sedap lor..ptg lak g raya kat mines ngan mat bangla..ngeh3
THE GREEN said…
salam anita...

seronok blk kg sempena raya??
Cik Anita said…
heidi syafiq:
salam lebaran juga :)
Cik Anita said…
hasrul hassan:
selam lebaran :)
oke nnt Anita tengok lembu dan kambing tu!
Cik Anita said…
biskut:
salam aidiladha biskut.. :)
Cik Anita said…
ekin:
apa macam raya kat bangladesh?haha.wangi x?
Cik Anita said…
blade edge:
seronok sangat!! sampai dah gemok balik banyak makan.hihi ;p

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA