Selamat Bertunang Sistah Najua!

Kepada my beloved Sistah Najua.
Adikmu Cik Anita ni nak ucapkan hepi belated SELAMAT BERTUNANG . Semoga jodoh kamu dengan Cik Amal tu jodoh yang kekal di dunia dan akhirat. Amin..

Macam mana dengan cincin tak muat tu? dah boleh dibesarkan ke? ke dia tukar cincin lain. hik3

Nak dengar tak luahan hati aku ni?haha. Sebab ko di antara my sistah yang setia membaca my belog kan. So baca lah apa-apa yang aku repekkan oke.

Apa yang membuatkan hidup kau bahagia, aku akan tumpang bahagia dan akan mendoakan kau bahagia. Sebenarnya aku akan rasa kehilangan kau selepas ni, bukan bermaksud kehilangan kakak. Tapi bila kau dah bersuami, agak mustahil kalau nak macam dulu. Sedihnya susah nak digambarkan...eceh.. :(

Mengenangkan waktu raya, entah siapa yang nak tolong aku mengemas dapur. Nanti dorang semua pegi beraya tak ada aku peneman dapur. Ko mestilah nak g beraya dengan suami. huhu. Makin sensitip lah aku lepas ni gamaknya.hehe :D

|perasaan yang kosong|
ini perasaan sekarang ni je kot, nanti2 oke lah.

Oke abaikan perasaan sengal tu..
Kau nikah 20hb 11 ni InsyaAllah aku balik dan sempat lah tengok kau menikah dan tengok gubahan hantaran-hantaran yang comel tuu..hehe. Salah tengok jadual rupanya aku! :P

Kebahagiaan keluargaku, kebahagiaanku juga.. wink***


SEMOGA MENJADI ISTERI YANG SOLEHAH DAN CEPAT-CEPAT DAPAT BABY COMEL. :)

love*

Comments

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA