Tentang mantan Permaisuri Agong

Jujur.
Aku ada rasa sayang kat mantan permaisuri agong. Tak kisah lah sebab apa pun, mungkin di sebalik keayuan wajah dia yang redup tu. Tapi hati aku tiba-tiba tersentak dengan artikel yang di tulis ni. Betul ke tak aku pun TAK TAHU. Aku sentiasa mengharapkan yang terbaik buat beliau.

Tapi kalau lah betul pun semua kisah ni, kenapa yang menyebarkan berita ni macam tak berotak? Kalau diri merasakan sangat hebat, jadi setelkan lah masalah dengan cara anda yang hebat. Bukan dengan cara mengaibkan orang macam ni kan? haish.tahla. Dunia oh dunia.


PART 1

PART 2

PART 3

PART 4

PART 5

Aku dah baca semua ni. Tapi macam keliru. Betul ke? Bukan niat nak menambahkan kekeliruan dan menyebarkan fitnah. Hanya untuk renungan dan mencari kebenaran. Eceh..


Comments

Lid'Yaz said…
ta paham pe yg telah tjadi?hihi
Cik Anita said…
miss cherry;
mmg tak paham. kamu paham eh?hehe
Nurul Nadia said…
sis...betol ke nih...cam jahat nye orang tuh...ish takleh jadi nih..
mohon share ya sis .. credit to u ..
Cik Anita said…
cik Dya:
tak tahulah kebenaran macam mana. tp geram kan? grrr..pelik betul!
boleh, di izinkan.. :)
puanstoberi said…
something wrong somewhere ni. gmbr tu mcm fake je.. entah la...
puanstoberi said…
This comment has been removed by the author.
THE GREEN said…
salam..

baru tahu juga berkenaan mantan permaisuri ni dr blog HH.

blm sempat baca lg citer sepenuhnya berkenaan isu ni..

Popular posts from this blog

Teka-teki dan Jawapan

Pantun dua kerat 30

Selesai SUMASA